Μέλημα
Μία πλήρης ομάδα εξειδικευμένων επιστημόνων συνεργάζεται, αναλύει και σχεδιάζει το ιδανικό θεραπευτικό πρόγραμμα σύμφωνα με τις ανάγκες του παιδιού. Επίσης αξιολογεί τακτικά το θεραπευτικό αποτέλεσμα, συνεδριάζοντας και ανταλλάσσοντας απόψεις. Η διεπιστημονική ομάδα απαρτίζεται από λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, παιδοψυχολόγους, συμβουλευτικό ψυχολόγο, ειδικούς παιδαγωγούς και παιδοψυχίατρο.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Ποιοι είμαστε
Aπόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πατρών και των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστήμιου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών καθώς και στις «Προηγμένες Τεχνολογίες Υπολογιστικών Συστημάτων» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Κατέχει πιστοποιητικό «Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας» του Πανεπιστημίου Κρήτης, πιστοποιητικό επιμόρφωσης στην «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και πιστοποιητικό επιμόρφωσης στα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Σεξουαλική Αγωγή-STEM-Συμπερίληψη-Περιβάλλον» του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει εκπαιδευτεί στα προγράμματα SOS Approach to Feeding (Επιλεκτικότητα έναντι προβληματικής σίτισης), ABA (Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς) και PECS (το Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων). Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων όπως: Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Λόγου - Διάγνωση και Αντιμετώπιση, Διαταραχές Κινητικότητας, Αυτόνομο Νευρικό Σύστημα, Άνοια-Σπαστικότητα, Πολλαπλή Σκλήρυνση και Σύγχρονοι Προβληματισμοί, Νευρολογικές Εκδηλώσεις, Σπαστικότητα και Εκδηλώσεις Βλάβης.
Από το 2007 έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικής αγωγής, στην Πρωτοβάθμια και στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στο ΚΕΔΑΣΥ των νομών Κορινθίας, Αττικής και Λακωνίας, καθώς και στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου. Τέλος, από το 2016 είναι επιστημονικά υπεύθυνος του κέντρου Ειδικής αγωγής «ΜΕΛΗΜΑ» στο τμήμα Λογοθεραπειών.
Aπόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πατρών και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών με τίτλο «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Κατέχει πιστοποιητικό επιμόρφωσης με θέμα «Αυτισμός: Κατανόηση, Εκπαίδευση και Παρέμβαση» από το Πανεπιστήμιο Πατρών και έχει εκπαιδευτεί στα προγράμματα PECS (Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων) και TEACCH (Δομημένη Διδασκαλία TEACCH) για τον Αυτισμό. Εκτός αυτών έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων όπως: The Greenspan Floortime Approach, Σχεδιασμός και Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού για Μαθησιακές Δυσκολίες, Αξιολόγηση και Θεραπεία Φωνολογικών και Αρθρωτικών Διαταραχών, Αξιολόγηση και Θεραπεία Αφασικών Διαταραχών.
Από το 2010 εργάζεται ως λογοθεραπεύτρια σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής στην Κόρινθο και στην Αθήνα. Τέλος, από το 2016 είναι επιστημονικά υπεύθυνη του Κέντρου Ειδικής Αγωγής «ΜΕΛΗΜΑ» στο τμήμα Λογοθεραπειών.
Aπόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τίτλο «Συμβουλευτική Ψυχολογία και Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία» από όπου έχει λάβει υποτροφία.
Την παρούσα χρονική περίοδο είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστήμιου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών. Έχει μετεκπαιδευτεί λαμβάνοντας την σχετική πιστοποίηση στην Συστημική Ψυχοθεραπεία, στην χορήγηση Ψυχομετρικών Δοκιμασιών Αξιολόγησης της Νοημοσύνης (WISC) και Προβολικών Δοκιμασιών (TAT-CAT-Παιδικό Ιχνογράφημα). Αντίστοιχα έχει εκπαιδευτεί στην διάγνωση και στην αποκατάσταση Ειδικών Μαθησιακών αλλά και Ψυχο-συναισθηματικών Δυσκολιών, παρακολουθώντας τα αντίστοιχα προγράμματα εκπαίδευσης στην Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. Ομοίως έχει παρακολουθήσει το ετήσιο πρόγραμμα στην Ειδική Αγωγή στο Εργαστήριο Πειραματικής Παιδαγωγικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει εκπαιδευτεί στα προγράμματα ABA (Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς) και TEACCH (Δομημένη Διδασκαλία TEACCH) για τον Αυτισμό. Εκτός αυτών έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων όπως: Τεχνικές Διαχείρισης του Στρες- Χαλάρωση- Βιοανάδραση, Γνωσιακή-Συμπεριφορική Συμβουλευτική, Τεχνικές και Συμπεριφορικές Μέθοδοι Παρέμβασης στη ΔΕΠΥ, Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα, Συμβουλευτική Διαχείρισης Πένθους, Εργαλεία και Μέθοδοι Ψυχοθεραπείας Παιδιών, Θεραπεία Παιδιών μέσω Παιχνιδιού (PLAY THERAPY), Θεραπεία Παιδιών μέσω Τέχνης (ART THERAPY).
Από το 2011 εργάζεται ως ψυχολόγος σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής και σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Κορινθίας. Τέλος από το 2016 είναι επιστημονικά υπεύθυνη των τμημάτων Ψυχοθεραπείας Παιδιού και Συμβουλευτικής Γονέων στο Κέντρο Ειδικής Αγωγής <<ΜΕΛΗΜΑ>>.